Familjen Lindberg

Alla inlägg under februari 2009

Av Carina - 26 februari 2009 14:25

... innebär att det läggs upp tävlingar på nätet som man kan sitta hemma och göra och sedan lägga upp på Internet för omröstning. Varje deltävling har specifika instruktioner på hur de ska utföras. Den här gången var det Scrappiz som höll i trådarna. Mina bidrag kommer här (förutom de två albumblad som jag redan lagt upp separat). PS. Det gula kortet ingår inte i dessa tävlingar utan kom med här av bara farten!


Av Carina - 26 februari 2009 14:23

Här kommer motsvarande variant som tidigare men till Emanuels album!


Av Carina - 26 februari 2009 14:21

... är det snart. Men här kommer en påsk-LO från 2003!


Av Carina - 16 februari 2009 21:25

... för nu hade jag flera kort som jag BORDE göra för att skicka iväg åt olika håll. Så här blev de ...


Av Carina - 16 februari 2009 13:37

Jag hittade ett citat på Internet idag. Jag var bara "tvungen" att göra ett litet, enkelt kort för att minnas det. Visst är det tänkvärt?


Av Carina - 13 februari 2009 16:20

... här var det länge sedan jag skrev men jag har inte orkat så mycket den senaste tiden. Det har varit FÖR mycket annat. Men i eftermiddag "snubblade" jag över två gamla kort som blev perfekta för ett av månadsbladen i Emanuels album. Enkelt; men jag är nöjd!


Ovido - Quiz & Flashcards